Specjalista ds. Obsługi Klienta

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)


 Aktualnie do naszego zespołu w Branży Badań Żywności poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tychy

Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który ma wykształcenie chemiczne lub pokrewne, po to, aby dobrze się poruszał w obszarze badań laboratoryjnych.

 

Także taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.

 

Najważniejsze na tym stanowisku to współpraca z Klientem od momentu otrzymania zlecenia badania do oddania próbki do laboratorium.

 

Poza wiedzą damy Ci:
  • umowę  o pracę z wypłatą na czas
  • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
  • dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę 
  • weekendy wolne od pracy
  • pracę także w trybie zdalnym
  • możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci)
  • dofinansowanie do karty Multisport
Od Ciebie oczekujemy minimum roczne doświadczenie w Obsłudze Klienta, a także:
  • wykształcenie w obszarze: chemii, technologii żywności, towaroznawstwa i kierunków pokrewnych
  • znajomość Excela na poziomie tabel przestawnych (będzie to Twoje narzędzie pracy)
Na pewno zwrócimy szczególną uwagę, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w branży laboratoryjnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Specjalista ds. obsługi klienta

Podstawowe zadania: nadzór i koordynacja realizacji usług wywozu odpadów komunalnych, przyjmowanie, wyjaśnianie i załatwianie reklamacji przychodzących bezpośrednio od klientów, rozliczanie kierowców z wykonanych zadań, utrzymywanie stałego kontaktu z...

Więcej informacji

Firma:WPO ALBA S.A.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2020-11-26

Specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa klientów z Ukrainy, Białorusi, Rosji. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2020-11-25

Pracownik Biura Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży

Jeżeli: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane), Cechy takie, jak: systematyczność, dokładność, samodzielność oraz energię i zapał do działania, Wykształcenie wyższe- kierunek ekonomia, logistyka, Znajomość obsługi programów...

Więcej informacji

Firma:Roca Polska

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: 2020-11-25