Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mikołów
Ogłoszenie o naborze Nr 142073

Warunki pracy


  • praca w systemie ośmiogodzinnym, możliwość pracy zmianowej, w wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele
  • stanowisko wyposażone w monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • występują zagrożenia naciskami grup przestępczych, permannentna obsługa klientów zewnętrznych
  • pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na IV pietrze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • budynek czteropietrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych
  • praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku

Zakres zadań

  • rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych ( w tym niejawnych) systemach informacyjnych w celu rzetelnego gromadzenia danych
  • przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji
  • dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze
  • bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Łączności i Informatyki m.in. udzielanie odpowiedzi na pisma, tworzenie wniosków, protokołów zdawczo-odbiorczych
  • elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych
  • archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników Zespołu Łączności i Informatyki do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
  • wprowadza mandaty, druki KSIP oraz karty MRD5 do elektronicznych systemów ewidencji
  • obsługuje sprzęt techniczny i informatyczny w stopniu podstawowym ( np. wymiana toneu)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office
  • dokładność
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tchy dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r, lub później, Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
  • poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputerowej

Pracownik biurowy (staż)

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2024-09-17

Pracownik administracyjno-biurowy

rejestracja korespondencji wpływającej, ekspedycja korespondencji, kopiowanie dokumentów, zakładanie teczek aktowych, digitalizacja akt postępowań, rejestrowanie spraw w systemie informatycznym Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Pszczyna

Data publikacji:Data dodania: 2024-09-17

Technik prac biurowych

wg potrzeb pracodawcy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Cieszyn

Data publikacji:Data dodania: 2024-09-16