Kierownik działu obsługi klienta

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Żory
Nr ref.: 7-6-57674

Dla naszego Klienta - lidera w branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownika działu obsługi klienta

 

Zakres obowiązków:
  • zarządzanie pracą zespołu
  • monitorowanie oraz usprawnianie procesu obsługi klienta
  • koordynacja procesu logistycznego, raportowanie stanów magazynowych
  • współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
Wymagania:
  • min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
  • doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem
  • dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • mile widziana dobra znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego
  • wysoko rozwinięte umiejętności liderskie, interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne
Informacje dodatkowe:
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w branży FMCG
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia)
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”