Pracownik w dziale Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i szacunkiem dla środowiska.

Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych
i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność
(w 85 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim ponad 24 000 pracowników.

Nasza rodzinna grupa jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej, Indiach i Rosji.
Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie,
w Australii i Afryce.

W Polsce Grupa Roca posiada 4 fabryki. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach jest zlokalizowany zakład produkcyjny urządzeń kompozytowych i akrylowych, a fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.

 

 

Szukasz ciekawej pracy w nowoczesnej i rozwojowej firmie?
Dołącz do nas na stanowisko:
Pracownik w dziale Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: BOK/10/2021
Jeżeli posiadasz:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( mile widziane),
  • Cechy takie jak : systematyczność, dokładność, samodzielność oraz energię i zapał do działania,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość obsługi programów SAP, Excel będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka angielskiego.
To będziesz odpowiedzialna/y za:
  • Stałą telefoniczną obsługę sieci dystrybucyjnej,
  • Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem,
  • Realizację zamówień i generowanie dokumentów sprzedażowych,
  • Współpracę z Szefami Regionów i Przedstawicielami Handlowymi.
I będziesz:
  • Miał(a) stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która prężnie działa i rozbudowuje swoje struktury w Polsce,
  • Miał(a) możliwość pracy w nowoczesnym środowisku biznesowym,
  • Miał(a) możliwość rozwoju zawodowego,
  • Korzystał(a) z bogatego pakietu benefitów pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: iod24@agileo.it może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.

Specjalista / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń) Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów Kreowanie, wdrażanie i zapewnienie wysokich standardów obsługi Nadzór nad...

Więcej informacji

Firma:J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Kontakt z klientem (mail/telefon) Przygotowanie/weryfikacja/wysyłka raportów i sprawozdań Fakturowanie usług w IFS Monitorowanie i aktualizowanie sprzedaży, raportowanie do przełożonego. Prowadzenie działań marketingowych w zakresie usług...

Więcej informacji

Firma:J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data publikacji:Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twoje zadania: realizacja założonych celów sprzedażowych – praca stacjonarna, obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczno-handlowe dla klientów,...

Więcej informacji

Firma:Rotenso Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Data publikacji:Data dodania: 2021-12-07