Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku-Białej. Wejście do budynku wyposażone w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie).Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych – osób ubiegających się o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia.
Referat Rachunkowości: księgowanie kwitów kasowych, i deklaracji, sprawdzanie zgodności wykazów z dokumentami, przygotowanie postanowień do wysyłki, obsługa pism, archiwizacja dokumentówDział Podatków Dochodowych i Podatków od Towarów i Usług:...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Żory
Data publikacji:Data dodania: 2024-05-09
Przygotowywanie dokumentów do wysyłki, do archiwizacji; bieżąca obsługa sekretariatu Wydziału; obsługa urządzeń biurowych; rejestrowanie poczty wpływającej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Data publikacji:Data dodania: 2024-05-06
1. Przyjmowanie zeznań podatkowych za 2023 r.2. Wproawdzanie danych z dokumentów podatkowych do systemów komputerowych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie dokumentów celem przekazania do archiwum.Wykształcenie: średnie lub...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz
Data publikacji:Data dodania: 2024-05-05