Specjalista / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

 

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

 

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób. 

Specjalista / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tychy
Twój zakres obowiązków
  • Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń)
  • Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów 
  • Kreowanie, wdrażanie i zapewnienie wysokich standardów obsługi 
  • Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń
  • Dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami wewnątrz organizacji 
  • Monitorowanie i analizowanie sprzedaży
Nasze wymagania
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy z klientem 
  • Wykształcenie wyższe (chemiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
  • Wysokie zdolności interpersonalne 
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu 
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy 
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programów Word, Excel
To oferujemy
  • Umowę o pracę z wypłatą na czas
  • Pracę w godzinach biurowych
  • Dofinansowanie do kart Multisport
  • Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, karty świąteczne, imprezy okolicznościowe dla dzieci)
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Służbowy telefon oraz laptop do użytku prywatnego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Badań Środowiska

Opis stanowiska Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń) Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń Ścisła współpraca z laboratorium i innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton w celu prawidłowej i...

Więcej informacji

Firma:J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi pacjenta

Czym się zajmiesz? telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji...

Więcej informacji

Firma:ACS AUDIKA Sp. z o.o.

Lokalizacja:Miejsce pracy: wielkopolskie / Gostyń

Data publikacji:Data dodania: 2022-01-20

Pracownik w dziale Obsługi Klienta / Specjalista ds. Sprzedaży

Jeżeli posiadasz: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( mile widziane), Cechy takie jak : systematyczność, dokładność, samodzielność oraz energię i zapał do działania, Wykształcenie wyższe, Znajomość obsługi programów SAP, Excel będzie...

Więcej informacji

Firma:Roca Polska

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: 2022-01-19