Wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nienaganna opinia;wykształcenie średnie; ukończone 21 lat; uregulowany stosunek do służby wojskowej; wysoka sprawność fizyczna i odporność psychiczna; umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (MS Office Word); znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o strażach gminnych; wymagane kompetencje na zajmowanym stanowisku: sumienność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.Dodatkowym atutem będzie: znajomość topografii i specyfiki miasta; prawo jazdy kat. B;znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym , ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.Praca w systemie ciągłym, od poniedziałku do niedzieli, w rozkładzie trzyzmianowym (8 h) zgodnie z harmonogramem czasu pracy;Szczegółowe informacje: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,87803,idmp,3359,r,o
Ruda Śląska
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 do 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5000 - 5500 zł brutto zależne od wykształcenia i stażu pracy; dodatek stanowiskowy w wysokości od 100 do 300 zł brutto; dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu pracy; wypłacane raz w roku dodatkowe wynagrodzenie, tzw. trzynasta pensja;
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej