Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Archiwista
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1007
Wykształcenie: niezbędne - średnie, pożądane średnie o specjalności archiwalnej; doświadczenie zawodowe: niezbędne - brak, pożądane 1- rok doświadczenia w zakresie prowadzenia akt osobowych; umiejętność planowania i organizacji pracy, współpracy, komunikowania się, stosowania odpowiednich przepisów, obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie składnicy akt osobowych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach; prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zatrudnionych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwiacach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; przygotowywanie akt osobowych osób zwolnionych ze służby/pracy do przekazania ich do Archiwum KWP w Katowicach; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Wymagania konieczne:Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne: Miejsce pracy:Gliwice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia:brutto + dodatek za staż pracy: od 5 lat % do 20% wynagrodzenia zasadniczego
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach