Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość programu Ms Office
Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe magisterskie- wymagany staż pracy: udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż wadministracji publicznej (dodatkowy atut doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem kryzysowym, porządkiem publicznym i bezpieczeństwem obywateli)- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na oferowanym stanowisku oraz wykonywanie pracy na wysokości- znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym; o ochronie ludności i obronie cywilnej; o ochronie informacji niejawnych; o ochronie danych osobowych; o dostępie do informacji publicznej raz kodeks postępowania administracyjnego- wiedza z zakresu systemu zarządzania obronnością państwa oraz funkcjonowania państwa w czasie stanów nadzwyczajnych i klęsk żywiołowych- prawo jazdy kat. B- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office- nieposzlakowana opinia- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:- znajomość użytkowa i techniczna sprzętu obrony cywilnej- znajomość użytkowa i techniczna systemu ostrzegania i alarmowania oraz łączności- umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych- dobra organizacja pracy i planowania- odpowiedzialność- zdyscyplinowanie- dyspozycyjność- opanowanie
Tychy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- naliczanie świadczeń z tyt. niezdolności do pracy- obsługa programu Płatnik- sporządzanie zaświadczeń- przygotowywanie wniosków do ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: znajomość prawa pracy Uprawnienia:...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Jastrzębie-Zdrój
Data publikacji:Data dodania: 2025-09-27
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie ewidencji lokali i współpraca z zarządcami nieruchomości w tym zakresie,2. Prowadzenie postępowań o udzielenia zamówień publicznych i projektów umów,3. Przygotowywanie ugód...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
Data publikacji:Data dodania: 2025-09-23
Prowadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy
Data publikacji:Data dodania: 2025-09-19