Inspektor

Urząd Gminy Pawłowice
Inspektor
Miejsce pracy: Pawłowice
Numer: StPr/25/0533
OBOWIĄZKI:
1. przygotowanie spraw związanych z realizacją inwestycji kubaturowych Gminy, w tym:- postępowań przetargowych od strony dokumentacyjno-finansowej, - prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym zakresie, a także projektowania, budowy, przebudowy i remontu gminnych obiektów w zakresie budownictwa i instalacji, - uzyskiwanie zgłoszenia robót lub pozwoleń na budowę obiektów budowlanych dla prowadzonych inwestycji przyjętych do realizacji w uchwale budżetowej,- realizacji umów z otrzymanymi dotacjami wraz z terminowymi ich realizacjami, rozliczeniami i zwrotem niewykorzystanych środków finansowych,2. organizowanie spotkań zainteresowanych stron, w trakcie przygotowywania projektów w zakresie uzgodnień dokumentacji oraz współpraca z przyszłymi użytkownikami w trakcie realizacji inwestycji,3. nadzór i kontrola wyznaczonych budów pod względem prawidłowego wykonawstwa, postępów w branży budowlanej, przekazywanie kierownikowi budowy placu budowy oraz kompletu dokumentacji projektowej, zawiadamianie właściwych organów o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych oraz przekazywanie obiektu do odbioru przez instytucje oraz do użytkowania i na gminny majątek,4. prowadzenie postępowań z materiałami pozostałymi po robotach rozbiórkowych w ramach realizowanych inwestycji,5. sprawdzanie kompletności opracowanego projektu i spełnienia wymagań określonych w miejscowych planach zagospodarowania terenu, z koncepcją oraz założeniami przekazanymi na etapie przetargu, w specyfikacji technicznej, jak również z postanowieniami umownymi i ustaleniami ze spotkań,6. sprawdzanie dokumentacji kosztorysowej, przedmiarów robót w zakresie prawidłowości ich sporządzania ze sztuką przedmiarowania robót budowlanych,7. bieżące śledzenie ważności dokumentów i decyzji dotyczących procesu inwestycyjnego w zakresie spraw terenowo - prawnych, a w razie potrzeby ich aktualizacja,8. pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru oraz współpraca z inspektorami branżowymi na wykonywanych zadaniach inwestycyjnych,9. końcowe i bieżące rozliczenie inwestycji zgodnie z zakresem obowiązków dla Referatu Inwestycji,10. odbiór i przekazywanie inwestycji w użytkowanie i na majątek Gminy oraz prowadzenie spraw w okresie gwarancji i rękojmi na zrealizowanych obiektach,11. współdziałanie z pozagminnymi instytucjami i organizacjami w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji.Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowyGodzina zakończenia pracy: 15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności budownictwo),2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 3. obywatelstwo polskie,4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe:1. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 2. prawo jazdy kat B,3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma,4. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.

Miejsce pracy:

Pawłowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Specjalista ds. administracyjnych

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie....

Więcej informacji

Firma:Trakcja S.A.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Inspektor - nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Zakres ogólnych obowiązków:- zadania związane z nadzorem nad realizacją zadań gminy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.Zadania, które realizuje:- nadzór nad realizacją umów zawartych z zakresu odbioru odpadów komunalnych, prowadzenia PSZOK oraz...

Więcej informacji

Firma:Urząd Miejski w Bielsku-Białej

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała

Data publikacji:Data dodania: 2025-10-08

Pracownik ds. obsługi posiedzeń (staż)

W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe (socjologia, politologia, prawo, administracja); umiejętność obsługi komputera (MS Word); dyspozycyjność,...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data publikacji:Data dodania: 2025-10-07