Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe- wymagany staż pracy: udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie w realizacji lub koordynacji projektów unijnych- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym, prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych- umiejętność sporządzania wniosków z EFRR, FS oraz EFS+- umiejętność sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych- znajomość dokumentów strategicznych miasta i województwa śląskiego- znajomość programów operacyjnych związanych z unijną perspektywą finansową na lata 2021-2027- znajomość zasad realizacji i rozliczeń projektów dofinansowanych z EFRR/FS/EFS+/środków krajowych- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)- nieposzlakowana opinia- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu- sumienność- obowiązkowość- umiejętność dobrego planowania pracy- komunikatywność
Tychy
Umowa o pracę w zastępstwie
od 4 666 do 5 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie....
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Data publikacji:Data dodania: wczoraj
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie działań na rzecz poprawy i rozwoju komunikacji rowerowej na terenie miasta Zabrze,2. Realizacja działań związanych z polityką informacyjną w zakresie komunikacji rowerowej i promocją tego...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
Data publikacji:Data dodania: 2025-10-14
1. przygotowanie spraw związanych z realizacją inwestycji kubaturowych Gminy, w tym:- postępowań przetargowych od strony dokumentacyjno-finansowej, - prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym zakresie, a także projektowania, budowy, przebudowy i remontu...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Pawłowice
Data publikacji:Data dodania: 2025-10-12