Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie (preferowane budownictwo) i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- znajomość procesu przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych,- umiejętność oceny stanu technicznego budynków i ich elementów,- umiejętność czytania rysunku technicznego,- doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 940 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Obsługa platformy KSEF Urzędu i jednostek budżetowych.2. Kontakt i współpraca z jednostkami budżetowymi.3. Przekazywanie korespondencji do jednostek budżetowych.4. Analiza wzajemnych wyłączeń...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
Data publikacji:Data dodania: wczoraj
Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej,...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Data publikacji:Data dodania: wczoraj
1. bieżąca obsługa klientów wydziału,2. opracowywanie projektów pism, w tym decyzji administracyjnych zatwierdzających podział nieruchomości i zaświadczeń,3.przygotowywanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Skoczów
Data publikacji:Data dodania: 2025-12-14