Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kto ma umiejętności, których potrzebuje nasza firma? Ty!


Razem tworzymy łańcuch profesjonalistów - Zostań naszym ogniwem!


Jako DHL  jesteśmy światowym liderem w zarządzaniu  łańcuchem dostaw i wspieramy naszych klientów w rozwoju biznesu. DHL Supply Chain działa w ponad 23 krajach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. W Polsce zatrudnia ponad 6800 pracowników i obsługuje blisko 20 magazynów o łącznej powierzchni ponad 740 000 m2. Nasi pracownicy codziennie zajmują się dostarczaniem najlepszych rozwiązań logistycznych a także obsługują największe magazyny w Polsce i na Świecie dla różnych branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji i handlu detalicznego).   
                                                                                                                                                          
Pracujemy w oparciu o wzajemny szacunek, a od Ciebie oczekujemy otwartości na nowe wyzwania, których u nas nie brakuje!

Kierownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Racibórz
Zakres obowiązków:
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji,
  • Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami obsługi,
  • Współpraca z działami logistyki, produkcji i sprzedaży, w celu optymalizacji procesów i wsparcia w realizacji zamówień,
  • Przygotowywanie raportów z kluczowych wskaźników (czas reakcji na zgłoszenia, terminowość i dokładność realizacji zamówień, wskaźniki satysfakcji klienta oraz efektywność operacyjna).
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientem biznesowym,
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, logistyce lub produkcji,
  • Umiejętność zarządzania procesami obsługi klienta i szybkiego rozwiązywania problemów operacyjnych,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Znajomość systemów magazynowych oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Co oferujemy?
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz premię miesięczną uzależnioną od wyników Twojej pracy i zaangażowania w nią,
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego, już ponad 70% procesów rekrutacji wyłaniamy z kandydatów wewnętrznych,
  • Szybki proces rekrutacji,
  • Opiekę medyczną Medicover,
  • Dofinansowanie do karty sportowej Multisport,
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
  • Wczasy pod gruszą,
  • Bony świąteczne.