Kierownik działu obsługi klienta (manager ds. logistyki, sprzedaży, zakupów)

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Kierownik działu obsługi klienta (manager ds. logistyki, sprzedaży, zakupów)
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/24/0621
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta zagranicznego, nadzór nad zespołem, nadzór nad logistyką, zakupami oraz sprzedażą, terminowe reagowanie na potrzeby klienta, udział w nowych projektach, znajomość branży motoryzacyjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: marketing
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe - marketing, odporność na stres, odpowiedzialność, dobry kontakt z ludźmi oraz otwartość, umiejętności negocjacyjne, umiejętności przywódcze, umiejętność analitycznego myślenia, znajomość języka chińskiego, francuskiego, angielskiego ze względu na kontakt z klientami zagranicznymi (Chiny, Tajwan, Unia Europejska), mile widziane doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, marketingu

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 437 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Kierownik działu logistyki

zarządzanie zespołem, realizacja planu dostaw, zarządzanie transportem i łańcuchem dostaw, nadzór nad gospodarką magazynową, współpraca z dostawcami Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: koreański, w mowie - B1 - średnio...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Cieszyn

Data publikacji:Data dodania: 2024-05-23