Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9434395, z dnia 2025-01-23

Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym.
  • Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi.
  • Praca z dokumentacją i danymi.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2) do komunikacji wewnętrznej.
  • Sprawność w obsłudze komputera i MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, zwłaszcza w e-commerce i wsparciu technicznym, będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach z bogatym pakietem benefitów (ubezpieczenie, opieka medyczna, szkolenia).
  • Przyjazne i międzynarodowe środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-13

Customer service specialist in the automotive industry with Czech

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Cieszyn

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-11

Specjalista od obsługi klienta - język czeski

Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Utrzymanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi. Proaktywne rozwiązywanie problemów klientów z...

Więcej informacji

Firma:Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Cieszyn

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-11