W ING Bank Śląski liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas!
Kontakt klienta naszego banku z pracownikiem obsługi klienta jest najczęściej stosowanym rozwiązaniem. Jeżeli czujesz, że twoją pasją jest chęć niesienia pomocy innym, to praca w Contact Center jest właśnie dla ciebie! Nasz zespół tworzą osoby a nie cyferki, stawiamy na zrozumienie i wzajemny szacunek. Pracowników stawiamy na pierwszym miejscu, odpowiadając na ich potrzeby oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość pracy hybrydowej (tydzień pracy w naszym biurze w Katowicach bądź Rudzie Śląskiej, naprzemiennie z tygodniem pracy zdalnej), system zmianowy, oraz pakiet benefitów.
- budowanie wyjątkowego doświadczenia klientów ze współpracy z bankiem
- zdalna obsługa połączeń przychodzących (telefon, czat)
- wspieranie i edukowanie klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej
- udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów podstawowych oraz specjalistycznych z zachowaniem wysokiej jakości obsługi