Pracownik administracyjny

HMB ZAKŁAD MECHANICZNY MGR INŻ. HENRYK BARZYCKI
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/25/0490
OBOWIĄZKI:
Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji, Organizacja zebrań, konferencji oraz obsługa gości, mailowy i telefoniczny kontakt z klientami i poddostawcami, utrzymanie estetyki miejsca pracy i przestrzeni wspólnej, inne bieżące prace biurowe związane z działalnością firmy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: MS OFFICE


Wymagania inne:

Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: mile widziane na podobnym stanowisku. Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kat. B. Umiejętności: znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outloock). Mile widziana znajomość języka: angielski w stopniu A2- niższy średniozaawansowany.

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 31,40 PLN


Opis wynagrodzenia:

stawka godzinowaOstateczne wynagrodzenie do ustalenia z PracodawcąWynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacjiPremie miesięcznePremie świąteczne

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Pracownik administracyjny

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu:...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Rudziniec

Data publikacji:Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. wsparcia procesów organizacyjnych it

Główne obowiązki:- obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej,- prowadzenie spraw związanych z umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz obsługą związanych z tym ankiet/oświadczeń,- współpraca w przygotowaniu projektów umów o zamówienie...

Więcej informacji

Firma:Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data publikacji:Data dodania: 2025-12-17

Inspektor

Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Przygotowywanie harmonogramu rzeczowo-terminowego realizacji zadania, w tym ustalanie koniecznego zakresu prac przedprojektowych, opracowań wstępnych, dokumentacji projektowych i wymaganych prawem decyzji...

Więcej informacji

Firma:Urząd Miejski w Zabrzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2025-12-16