Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Numer: StPr/25/0350
OBOWIĄZKI:
pomoc w bieżących sprawach administracyjnychporządkowanie dokumentacjipomoc w przygotowaniu ofert turystycznychkontakt z podwykonawcami(baza hotelowa, piloci, przewoźnicy)pomoc w przygotowaniu materiałów biurowychpomoc przy realizacji reklam w social-mediachOferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska do 30 roku życia. Oferta realizowana w ramach projektu EFS +
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

praca na I zmianę 8.00-16.00gwarancja zatrudnieniapraca na stażu nie obejmuje pory nocnej

Miejsce pracy:

Ruda Śląska


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Pracownik administracyjny

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/DoposażeniaWykształcenie: podstawowe; obsługa komputera; zakres obowiązków: przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, prowadzenie ewidencji, prowadzenie korespondencji, prace...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-29

Pracownik administracyjno- biurowy (staż)

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-28

Pracownik kancelaryjny

ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARIMR, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSŁUGĄ APLIKACJI E-WNIOSEK I POMOC W JEJ OBSŁUDZE,...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Lokalizacja:Miejsce pracy: opolskie / Polska Cerekiew

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-21