Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0848
OBOWIĄZKI:
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/DoposażeniaWykształcenie: podstawowe; obsługa komputera; zakres obowiązków: przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, prowadzenie ewidencji, prowadzenie korespondencji, prace logistyczne i inne prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Wykształcenie: podstawowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Pracownik kancelaryjny

ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARIMR, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSŁUGĄ APLIKACJI E-WNIOSEK I POMOC W JEJ OBSŁUDZE,...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Lokalizacja:Miejsce pracy: opolskie / Polska Cerekiew

Data publikacji:Data dodania: 2025-06-01

Pracownik administracyjno- biurowy (staż)

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-28

Specjalista ds.administracyjno - biurowych - staż

Obsługa korespondencji, wprowadzanie do systemów i baz danych, pomoc w organizacji spotkań tworzenie prostych zestawień, samodzielna organizacja pracy biurowej.Wymagania: wykształcenie średnie, dokładność, obsługa komputera. Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-20