Referent administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Referent administracyjny
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0117
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: wyższe lub rozpoczęte studia; bardzo dobra znajomość Ms Office w szczególności Word, Excel; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole; dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa klienta wew. i zewn.; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik prac biurowych*


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Referent ds. administracyjnych

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; znajomość techniki biurowej, podstawowa znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji, archowizacja dokumentów, pomoc...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: wczoraj

Referent-stażysta

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wprowadzanie do systemów komputerowych danych szczegółowych deklaracji podatkowych, wprowadzanie do systemów komputerowych zajęć...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: 2025-01-19

Referent (staż)

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2025-01-18