Referent ds. administracyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0118
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; znajomość techniki biurowej, podstawowa znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji, archowizacja dokumentów, pomoc biurowa; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Referent

Miejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pon- pt 7-15Okres stażu: 3 miesiące- Wprowadzenie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów;- archiwizacja zakończonych prac;- przetwarzanie danych...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Mikołów

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Referent

Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa związana z bezpośrednią obsługą klienta - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - wyjścia służbowe w ramach powierzonych obowiązków - stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rybniku

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-07

Referent działu it

Miejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pon- pt 7:00-15:00Okres stażu: 3 miesiąceZatrudnienie po zakończonym stażu: min. 1 miesiąc, umowa o pracę- monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego,- zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Mikołów

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-06