Referent w wydziale dowodów osobistych

Urząd Miasta Tychy
Referent w wydziale dowodów osobistych
Miejsce pracy: Tychy
Numer: StPr/25/1524
OBOWIĄZKI:
Główne obowiązki: - archiwizacja dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, dotyczącymi osób zmarłych- obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania, unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd tyski portal informacyjno płatniczy- prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie- wymagany staż pracy: udokumentowany 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż w administracji samorządowej- znajomość ustaw: rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolite rzeczowe wykazy akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawa o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profilu zaufanego i i rejestru danych kontaktowych; rozporządzenie w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)- prawo jazdy kat. B - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: wysoka kultura osobista; dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań; komunikatywność; samodzielność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; odporność na stres; dyspozycyjność; postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeńo stronniczość i interesowność; doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji; doświadczenie w obsłudze klienta

Miejsce pracy:

Tychy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 860 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Referent ds. administracyjnych (staż)

W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, kultura osobista, punktualność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu;...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data publikacji:Data dodania: wczoraj

Referent/stażysta - staż

Pomoc w realizacji zadań na stanowisku ds. obsługi paszportowej:- łączenie dostarczonych do punktu paszportowego dokumentów paszportowych z metryczkami;- układanie dokumentów paszportowych w szafach depozytowych;- udzielanie niezbędnych informacji...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Wodzisław Śląski

Data publikacji:Data dodania: 2025-10-17

Referent/inspektor - obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń

bezpośrednia obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń praca w Banku Spódzielczym w Suszcu lub w Żorach Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne Wymagania inne: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,...

Więcej informacji

Firma:Bank Spółdzielczy w Żorach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Suszec

Data publikacji:Data dodania: 2025-10-17