Miejsce pracy: Zabrze
Ogłoszenie o naborze Nr 144836
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone jest w telefon, kserokopiarkę, skaner, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Pozycja ciała siedząca. Podnoszenie paczek podczas przyjmowania i wydawania przesyłek.
Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Stanowisko usytuowane jest na parterze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak podjazdu oraz windy. Praca wiążę się z przemieszczaniem pomiędzy piętrami w budynkach należących do KMP w Zabrzu.
Zakres zadań
- Ewidencjonuje korespondencję wpływającą do Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu w urządzeniach ewidencyjnych.
- Dokonuje podziału otrzymanej korespondencji na poszczególne jednostki/komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu.
- Odbiera i przekazuje korespondencję jednostkom/komórkom organizacyjnym Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu, sortuje dobową ilość przesyłek otrzymanych do nadania, kontroluje prawidłowe zabezpieczenia przesyłek i paczek.
- Przyjmuje i wydaje za pokwitowaniem uprawnionym osobom przesyłki zawierające dowody osobiste w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów
- Wykonuje czynności związane z ekspedycją korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej oraz operatora pocztowego.
- Prowadzi bieżącą analizę ponoszonych kosztów usług pocztowych, sporządza zestawienia obrotu przesyłek pocztowych, załatwia formalności związane z reklamacjami przesyłek pocztowych i świadczeniami odszkodowawczymi oraz comiesięcznie weryfikuje faktury za usługi pocztowe pod względem merytorycznym.
- Zastępuje starszego referenta Zespołu Prezydialnego Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu ds. obsługi kancelaryjno-biurowej Sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Zabrzu.
- Odbiera i nadaje przesyłki mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne.
- Przygotowuje dokumentację do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Obsługuje klientów zewnętrznych spoza administracji w celu prawidłowej realizacji zadań służbowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietów biurowych, umiejętność organizowania pracy własnej, rzetelność i terminowość, umiejętność komunikowania się i współpracy, umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATÓW/ KANDYDATEK URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych "poufne"