Referent

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Referent
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0579
OBOWIĄZKI:
Wykształcenia: min. średnie (ekonomia, administracja); 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, biegła obsługa komputera, znajomość przepisów z zakresu księgowości i rachunkowości, praktyczna znajomość programu SAP lub ZWSI RON; niekaralność, mile widziana umiejętność fakturowania, rozliczania umów etc.; kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie zgodnie z decyzją Nr 107/MON z 18.08.2021; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: administracja, ekonomia


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 596 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Referent

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.: 1) prowadzenie spraw z zakresu przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, 2) opracowywanie umów o najem lokali mieszkalnych, 3)...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Wodzisław Śląski

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-04

Młodszy referent - staż

Prace administracyjno-biurowe.Obsługa sprzętu biurowego.Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera. Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-04

Młodszy referent - staż

Prace administracyjno-biurowe.Obsługa sprzętu biurowego.Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera. Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-04