Referent/inspektor - obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń

Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Referent/inspektor - obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń
Miejsce pracy: Żory
Numer: StPr/25/0072
OBOWIĄZKI:
bezpośrednia obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, doświadczenie w bankowości/SKOK, obsługa komputera, znajomość edytora tekstu (Word), arkusza kalkulacyjnego (Excel), umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Miejsce pracy:

Żory


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Referent w dziale obsługi klienta

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych. Charakterystyka pracy: pełna obsługa kasjersko-dysponencka klienta instytucji...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Data publikacji:Data dodania: wczoraj

Referent

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów) Zagrożenie...

Więcej informacji

Firma:Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Jastrzębie-Zdrój

Data publikacji:Data dodania: wczoraj

Referent

Wprowadzanie danych z komputerów źródłowych (podatkowych) do systemu komputerowegoObsługa podatnikówWydawanie zaświadczeńObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejPrzygotowywanie dokumentów celem przekazania do archiwumProwadzenie brakowania...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Jastrzębie-Zdrój

Data publikacji:Data dodania: 2025-03-10