Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista do spraw pracowniczych
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0214
Wykształcenie: ekonomiczno-administracyjne; min. 3 lata doświadczenia w dziale personalnym; praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy rozliczania czasu pracy i ustawy o ZFŚS, programu Płatnik, PUE ZUS, MS Office (Word, Excel), modułu do sprawozdawczości elektronicznej GUS; zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń oraz umów cywilnoprawnych), przygotowanie danych do sprawozdań GUS, PFRON, w przyznawaniu świadczeń z ZFŚS, obsługa programu Płatnik oraz PUE ZUS, prowadzenie rejestru szkoleń, koordynacja odbywania praktyk w instytucie zgodnie z przyjętymi zasadami przygotowanie danych do zamknięcia miesiąca (generowanie ewidencji czasu pracy pracowników itp.); dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji personalnej; jedna zmiana; pracę między 6:30 a 8:00, a kończy między 14:30 a 16:00; miejsce pracy: Gliwice
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagania inne: Miejsce pracy:Gliwice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 do 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach