Apilo to prężnie rozwijająca się firma z 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Jesteśmy zgranym zespołem specjalizującym się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla e-Commerce. W trakcie wieloletniej działalności firmy udało nam się z sukcesem stworzyć i wdrożyć liczne autorskie rozwiązania, które stały się odpowiedzią na wysokie wymagania nowoczesnych sprzedawców (b2b, b2c).
Aktualnie w związku z dynamicznie rosnącą popularnością – nowoczesnego systemu do zarządzania sprzedażą internetową Apilo - szukamy kreatywnych ludzi, którzy wzbogacą nasz zespół swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami.
Apilo Sp. z.o.o. to część Grupy Shoper S.A. - lidera rozwiązań e-commerce w Polsce.
Jeśli chcesz współtworzyć z nami platformę Apilo.com i wiesz, że będzie sprawiać Ci to niesamowitą satysfakcję to nie czekaj, bo my czekamy właśnie na Ciebie!
Czujesz się dobrze w środowisku IT i równocześnie lubisz kontakt z klientem? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!
Właśnie szukamy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta do naszego rozwijającego się zespołu!
Jak będzie przebiegać rekrutacja?
Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?
Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?
Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?
Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.
Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?
Co czeka Ciebie u nas: Duże wsparcie na początek pracy. Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań. Szkolenia, warsztaty, podnoszące kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjny miesięczny system motywacyjny i wysokie...
Więcej informacjiLokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Żory
Data publikacji:Data dodania: wczoraj