Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Racibórz
Zadania:
  • Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów.
  • Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi.
  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
  • Wykazywanie entuzjazmu i ciepła w rozmowach, by klient czuł indywidualne podejście.
  • Używanie wiedzy do rozwiązywania technicznych problemów.
Wymagania:
  • Gotowość do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
  • Zainteresowanie IT i rozwiązywaniami technicznymi mile widziane.
  • Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2.
  • Precyzja i skupienie na rozwiązaniach.
  • Gotowość do ciągłej nauki i adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
Opcjonalne:
  • Doświadczenie w pracy z klientami premium lub markami luksusowymi.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę dla renomowanej marki luksusowej znanej z jakości i satysfakcji klientów.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Pakiet korzyści, w tym system świadczeń socjalnych, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
  • Płatne szkolenia i ciągłe możliwości nauki.
  • Wydarzenia team buildingowe.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2025-03-09

Customer service specialist in the automotive industry with Czech

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Cieszyn

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-16

Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...

Więcej informacji

Firma:Concentrix

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2025-02-15