Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Numer: StPr/24/0555
OBOWIĄZKI:
Kontakty z klientami, przedstawianie ofert, szkolenia, aktualizacja dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jastrzębie-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Doradca Klienta / Konsultant Biura Obsługi Klienta

Co czeka Ciebie u nas: Duże wsparcie na początek pracy. Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań. Szkolenia, warsztaty, podnoszące kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjny miesięczny system motywacyjny i wysokie...

Więcej informacji

Firma:VECTRA S.A.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Żory

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy? Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!) Rozpoznawanie potrzeb klienta Testowanie nowych...

Więcej informacji

Firma:Apilo Spółka z o.o.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Bielsko-Biała

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Specjalista Obsługi Klienta

Realizowanie planów sprzedażowych Obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Budowanie portfela klientów Wykształcenia wyższego – mile...

Więcej informacji

Firma:GRUPA PZU

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2024-09-16