Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych.
Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum.
Weryfikacja kosztów oraz faktur dotyczących kosztów ogólnych kontraktu oraz Podwykonawców
Przygotowanie dla Inżyniera i Zamawiającego raportów dotyczących rozliczenia finansowego Kontraktu (raporty miesięczne, plany sprzedażowe).
Przygotowywanie raportów do Centrali zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki, współpraca z przełożonymi i działaniami Spółki, w tym księgowości, kontrolingu, rozliczeń, prawnym, skarbu.
Wymagania
Doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności w branży budowlanej.
Doświadczenie w finansowym rozliczaniu kontraktów budowlanych.
Wykształcenie średnie ekonomiczne, finansowe lub techniczne.
Znajomość procesów finansowych, zagadnień podatkowych i rachunkowych.
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel - poziom biegły.
Sumienność, duże zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
Doświadczenie zdobyte w obszarze dużych projektów infrastrukturalnych.
Wiedza z zakresu rozliczania kontraktów opartych o PZP, FIDIC.