Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wodzisławiu Śląskim
Komendant poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Ogłoszenie o naborze Nr 151593

Warunki pracy


  • praca w siedzibie komendy, w godzinach pracy komendy tj: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
  • obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
  • praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,
  • częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
  • wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia komendy zlokalizowane są na parterze oraz I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich).

Zakres zadań

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Wodzisławiu Śląskim
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego PSP w Wodzisławiu Śląskim
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego PSP w Wodzisławiu Śląskim, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień
  • Prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • Koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników w zakresie zezwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych i służbowych komendy, ich weryfikacja i wydawanie zaświadczeń
  • Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników Korpusu Służby Cywilnej oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości
  • Prowadzenie rejestru poleceń wyjazdów służbowych w komendzie powiatowej
  • Prowadzenie spraw z zakresu medali i odznaczeń dla pracowników komendy powiatowej
  • Prowadzenie spraw z zakresu Systemu Obsługi Legitymacji PSP (SOL PSP)
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo – gaśniczych
  • Współpraca w realizacji zadań wynikających ze współpracy międzynarodowej realizowanej przez Państwową Straż Pożarną oraz sprawozdawczość w tym zakresie
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • Zastępowanie kierownika sekcji kadrowo - organizacyjnej podczas jego nieobecności

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Biegła obsługa komputera, znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
  • Łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs z zakresu obsługi sekretariatu
  • doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub staż na podobnym stanowisku
  • posiadanie wykształcenia przydatnego na zajmowanym stanowisku
  • znajomość przepisów prawnych obowiązujących w Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość procedur postępowania administracyjnego

Inspektor

Prowadzenie niżej rejestrów pism i spraw. Wprowadzanie cenników umów do systemu KS SOMED. Prowadzenie działań związanych z zawieraniem umów na świadczenia zdrowotne i aneksów do tych umów. Obsługa modułu Umowy wprowadzanie i udostępnianie umów....

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-07

Specjalista w sekcji dróg, mostów i budynków

Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, ważne prawo jazdy kat. B. Znajomość programu MS Office, AutoCad, i NORMA. Znajomość następujących przepisów ustaw i ich aktów wykonawczych (prawo budowlane, o drogach publicznych, kodeks postępowania...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Data publikacji:Data dodania: 2025-05-02

Specjalista

Wykształcenie wyższe; zakres obowiązków: koordynacja czynności związanych z postępowaniami szkodowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Wymagania konieczne: Zawód: Doradca do spraw odszkodowań Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data publikacji:Data dodania: 2025-04-21