Starszy inspektor

Urząd Miejski w Zabrzu
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1256
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Obsługa platformy KSEF Urzędu i jednostek budżetowych.2. Kontakt i współpraca z jednostkami budżetowymi.3. Przekazywanie korespondencji do jednostek budżetowych.4. Analiza wzajemnych wyłączeń rozrachunków pomiędzy jednostkami.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Instrukcji Kancelaryjnej,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Pomoc administracyjna w wydziale nieruchomości i planowania

1. bieżąca obsługa klientów wydziału,2. opracowywanie projektów pism, w tym decyzji administracyjnych zatwierdzających podział nieruchomości i zaświadczeń,3.przygotowywanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania...

Więcej informacji

Firma:Urząd Miejski w Skoczowie

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Skoczów

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Pracownik administracyjny

Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej,...

Więcej informacji

Firma:HMB ZAKŁAD MECHANICZNY MGR INŻ. HENRYK BARZYCKI

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Mikołów

Data publikacji:Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. programów

1) Uczestnictwo w pracach zespołu projektowego.2) Przygotowywanie wniosków i projektów finansowanych ze środków krajowych oraz współfinansowanych z Unii Europejskiej.3) Sporządzanie sprawozdawczości z realizacji projektu.4) Koordynowanie i monitorowanie...

Więcej informacji

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Pszczyna

Data publikacji:Data dodania: 2025-12-10