Starszy referent

Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Ogłoszenie o naborze Nr 142808

Warunki pracy

 



  • Praca biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze pow. 4 godzin dziennie, w naturalnym i przy sztucznym oświetleniu. Na stanowisku wystepują częste kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi.
  • Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku. Wejście do budynku przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych(winda). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane jest dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje komendy nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Zakres zadań

  • Prowadzi gospodarkę transportową w zakresie terminowości wykonywania przeglądów i obsług technicznych, zgłasza usterki, terminy napraw i obsługi w resortowych stacjach obsługowo-naprawczych, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu transportowego.
  • Sporządza sprawozdania z rozliczenia mpis (materiały pędne i smary) oraz miesięczne sprawozdania z pracy pojazdów w oparciu o prawidłowo wypełnione książki kontroli pracy sprzętu transportowego, w celu przesłania danych do Wydziału Transportu KWP.
  • Przygotowuje, kompletuje dokumentację na każdym etapie likwidacji szkody, współpracuje z firmami ubezpieczeniowymi, w celu przekazania dokumentów do wydziału logistycznego i usunięcia zaistniałej szkody.
  • Zamawia oraz pobiera z magazynu materiały transportowe i części samochodowe do realizacji napraw w jednostce, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu transportowego.
  • Prowadzi dokumentację w zakresie badań specjalistycznych dla policjantów, w celu uzyskania zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym.
  • Przygotowuje zestawienia i sprawozdania obejmujące zagadnienia związane z gospodarką transportową celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu transportowego.
  • Dostarcza korespondencję do Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach oraz instytucji zewnętrznych, w celu właściwego obiegu dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie z zakresu mechaniki pojazdów samochodowych lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w komórkach transportu lub zaopatrzenia
  • wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, m.in. wiedza z zakresu przepisów dot. przyznawania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji, w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami; gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji,
  • znajomość podstaw budowy pojazdów samochodowych,
  • planowanie i organizowanie pracy własnej, samodzielność, dokładność
  • biegła obsługa komputera. prawo jazdy kat. B.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. i później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe