Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna
Miejsce pracy: Racibórz
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem obsługi klienta
  • Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji
  • Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu.
  • Optymalizacja procesów obsługi klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientem biznesowym
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży logistycznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość systemów magazynowych oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zdolność do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawę oraz premię miesięczną uzależnioną od wyników i zaangażowania)
  • Rozwój zawodowy i możliwość awansu
  • Pakiet benefitów pracowniczych: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie, wczasy pod gruszą, bony świąteczne i inne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami obsługi, Współpraca z...

Więcej informacji

Firma:DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

Lokalizacja:Miejsce pracy: śląskie / Racibórz

Data publikacji:Data dodania: 2024-12-19